collapse

Auteur Topic: Wie Betaald De Trouwjurk  (gelezen 62890 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

FutureBride

  • Gast
Wie Betaald De Trouwjurk
« Reactie #125 Gepost op: 11 maart 2008, 10:40:08 »
Ik heb mn jurk gewoon zelf betaald.

KarinT82

  • Gast
Wie Betaald De Trouwjurk
« Reactie #126 Gepost op: 19 maart 2008, 18:09:14 »
Ik krijg mijn jurk, lingerie en accesoires van mijn ouders en schoonouders. Eigenlijk zouden we het pak ook van ze krijgen maar mijn jurk viel een beetje duurder uit dan verwacht...

lodi

  • Gast
Wie Betaald De Trouwjurk
« Reactie #127 Gepost op: 19 maart 2008, 19:41:38 »
Ik betaal hem ook zelf hoor.

Violet

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9269
  • Geslacht: Vrouw
Wie Betaald De Trouwjurk
« Reactie #128 Gepost op: 22 maart 2008, 14:37:14 »
Ik krijg de jurk van mijn moeder, tot een bedrag van 1000 euro. Wat voor haar nog heel veel geld is, ze heeft het niet breed. Maar het is iets dat ze graag voor me wil doen, en ik vind het super lief!

Cella

  • Gast
Wie Betaald De Trouwjurk
« Reactie #129 Gepost op: 23 maart 2008, 21:49:46 »
In een eerder bericht gaf ik al aan dat ik hem zelf zou betalen en dat mijn mamaatje een beetje bijlegt.
Nu heb ik een nieuwe collega aangebracht en dat levert mij ong. 1400 netto op. Baas is erg aardig voor het personeel.
Dus nu betaald eigenlijk mijn baas de jurk!!!
Leuk he!

xje

Maria

  • Gast
Wie Betaald De Trouwjurk
« Reactie #130 Gepost op: 24 maart 2008, 09:23:34 »
Iemand anders heeft voor mij de trouwjurk betaald... Mijn oma!

Toen vriendlief mij gevraagd heeft ben ik de dag erna naar mijn oma gegaan om het te vertellen. Ze was helemaal blij. Ze vroeg; 'en weet je al wat voor jurk je wilt'? Ik zei dat ik wel een aparte wilde, een gekleurde, misschien groen of paars. Toen zei ze 'O, nou over het geld hoef je je iig niet druk te maken want wij betalen hem voor je'. Ik zat echt met open mond! en zei dat dat helemaal niet hoefde. Maar toen zei ze 'Wij hebben er sinds jullie geboorte al voor gespaard'.

Oooh en dat vond ik zo lief.. Dat sinds mijn zusje en ik geboren zijn opa en oma al voor ons hebben gespaard. Echt schatten. Ik heb oma ook mee laten uitzoeken en ze vind de jurk ook echt prachtig. Ik ben samen ook schoenen uit gaan zoeken met oma, en ik vind het erg speciaal haar zo te betrekken in alles. Ik heb altijd al een goede band gehad met mijn opa en oma. We gaan ook fotos maken op de locatie waar ik als kind elke week kwam met hun.

dieseltje

  • Gast
Wie Betaald De Trouwjurk
« Reactie #131 Gepost op: 25 maart 2008, 11:18:56 »
Mijn ouders hebben mijn jurk betaald, inclusief de overige benodigdheden (ondergoed, kousen, hoepel e.d.).
Mijn moeder heeft altijd al gezegd dat als ik ooit zou trouwen ik de jurk van haar zou krijgen.
Ben er heel erg blij mee!

Zoe76

  • Gast
Wie Betaald De Trouwjurk
« Reactie #132 Gepost op: 1 april 2008, 12:55:00 »
Ik betaal hem gewoon zelf. Mijn moeder leeft niet meer en mijn vader zal vinden dat het mijn eigen verantwoordelijkheid is.

Malika

  • Gast
Wie Betaald De Trouwjurk
« Reactie #133 Gepost op: 21 april 2008, 17:17:32 »
Eigenlijk was de deal dat mijn moeder en ik ieders de helft zouden
betalen, maar ze heeft het hele bedrag betaald.
Dat had ik echt niet verwacht, maar ik ben er dan ook erg blij mee!
Ben haar dankbaar.

Elmoo

  • Gast
Wie Betaald De Trouwjurk
« Reactie #134 Gepost op: 14 mei 2008, 15:57:08 »
Mijn moeder heeft mijn trouwjurk betaald. Daar was niet eens discussie over, dat wilde ze gewoon, hihi. Kon er niets tegenin brengen :biggrin:

rupsje

  • Gast
Wie Betaald De Trouwjurk
« Reactie #135 Gepost op: 14 mei 2008, 16:57:35 »
Wat vervelend nou  :biggrin:

Elmoo

  • Gast
Wie Betaald De Trouwjurk
« Reactie #136 Gepost op: 21 mei 2008, 15:46:40 »
[quote name=\'rupsje\' post=\'162000\' date=\'14 May 2008, 16:57\']Wat vervelend nou  :biggrin:[/quote]

Ja vond het heel erg  :tongue:

Ro&Daan01-08-08

  • Gast
Wie Betaald De Trouwjurk
« Reactie #137 Gepost op: 4 juni 2008, 10:50:14 »
Ik wilde eerst zelf me jurk betalen en keek dus ook naar betaalbare jurken.
Uiteindelijk kreeg ik te horen dat me Ma en haar man hem wilde betalen. Maar ook nog steeds een "goedkope" jurk.
Heb de lingerie, sieraden en schoenen zelf betaald. Maar dat waren de kosten niet  :wink:
Ro heeft het pak van zijn ouders gehad.
De bruidskleding voor mij dochter en Neefje zijn ook door me Ma betaald. Maar wederom weer bij een leuke betaalbare zaak.

Within

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1473
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Wie Betaald De Trouwjurk
« Reactie #138 Gepost op: 4 juni 2008, 17:00:07 »
Mijn moeder heeft altijd gezegd dat zij hem zou betalen, dus ik krijg hem van mijn moeder ^^

Elles

  • Gast
Wie Betaald De Trouwjurk
« Reactie #139 Gepost op: 5 juni 2008, 00:04:29 »
Ik krijg mijn jurk van mijn ouders. :)

L4A

  • Gast
Wie Betaald De Trouwjurk
« Reactie #140 Gepost op: 12 juni 2008, 10:34:08 »
Ik betaal de jurk zelf. Dat is geen kwestie van "moeten" hoor, zoals het staat dat je kan stemmen.
Mijn zusje trouwt dit jaar en mijn ouders hebben niet zo heel erg breed.
Ik wil dat ze hun geld lekker voor leuke dingen voor zichzelf uitgeven, zoals vakantie naar Indonesië. Daar komen ze beiden vandaan. Ze zijn al ruim in de 70 en nu kunnen ze het nog, wie weet hoe lang dat nog is.
Vandaar dat mijn zusje en ik gewoon lekker zelf onze jurk betalen.

Danielle76

  • Gast
Wie Betaald De Trouwjurk
« Reactie #141 Gepost op: 12 juni 2008, 12:58:13 »
Ik betaal mijn trouwjapon ook zelf, dan hoef ik de kosten niet zo erg in de gaten te houden, omdat ik het toch vervelend zou vinden mijn (schoon)ouders op kosten te jagen. Mochten ze er uiteindelijk toch op staan om te betalen....tsja, wie ben ik dan om het tegen te werken :wink:

Groetjes,
  Daniëlle

Suzanne14

  • Gast
Wie Betaald De Trouwjurk
« Reactie #142 Gepost op: 3 juli 2008, 13:13:30 »
Ik heb hem zelf betaald. Wel een beetje jammer, ik had wel op iets gehoopt aangezien mijn ouders de jurk en auto jaren geleden voor mijn tante (mijn moeders zus) hebben betaald. Maar ja. Mijn schoonouders daarentegen hebben aangeboden het middaggedeelte (trouwen) voor hun rekening te nemen. Echt superlief!

Margy

  • Gast
Wie Betaald De Trouwjurk
« Reactie #143 Gepost op: 3 juli 2008, 13:22:24 »
ik heb ze (allebei ) zelf betaald.
ze bood het aan, de jurk en evt t feest te financieren maar...
wil t ook absoluut niet dat mijn moeder hem betaald.

ben van mening, ik werk zelf hard voor m'n centjes, dan weiger ik op de zak van n ander te teren.
of t nou om n trouwjurk gaat of n avondje weg of wat dan ook.

heb uiteindelijk als enige m'n moeder r ouwe kousenbandje wel aangenomen, hijs blauw, oud & geleend??? :tongue:

ben pas 21, maar wij willen zelf toch trouwen, betaal ik t ook zelf.
krijg je nooit gezeur ALS je gaat scheiden van NOU LEKKER WEGGEGOOIT GELD WAS DAT ZEG :tongue:

Juni

  • Gast
Wie Betaald De Trouwjurk
« Reactie #144 Gepost op: 13 augustus 2008, 16:08:10 »
Ik betaal hem zelf...en daarmee zal het het duurste zijn wat ik ooit voor mezelf heb gekocht :blink:
Was nog best even slikken want ik moet rondkomen van een uitkering, maargoed het is maar voor één keer he :wink:


Nu moet ik er wél even bij zeggen dat mijn ouders ons diner én feest betalen.
Dus dat scheelde zodanig in de kosten dat ik wél een mooie jurk kon betalen :biggrin:

mvdylan

  • Gast
Wie Betaald De Trouwjurk
« Reactie #145 Gepost op: 13 augustus 2008, 17:10:06 »
mijn ouders betalen mijn jurk.ze hadden wel een budget gezegd. wat er boven zat moest ik bijleggen. maar dat was niet nodig

Joyce1981

  • Gast
Wie Betaald De Trouwjurk
« Reactie #146 Gepost op: 4 oktober 2008, 17:51:24 »
Mijn ouders zeiden eigenlijk meteen al dat zij graag als traditie mijn jurk willen betalen. Dat vond ik echt heel lief van ze!

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Wie Betaald De Trouwjurk
« Reactie #147 Gepost op: 4 oktober 2008, 23:00:38 »
Ik betaal mijn jurk zelf.
Ik zou me heel onprettig voelen als ik weet dat mijn ouders mijn jurk zouden betalen.
Nu wil ik al geen hele dure jurk maar toch.
Als mijn ouders iets zouden willen betalen dan heb ik liever iets blijvends die jurk hang je toch weg.

deedee

  • Gast
Wie Betaald De Trouwjurk
« Reactie #148 Gepost op: 5 oktober 2008, 17:07:41 »
Ik heb gekozen voor: ik moet mijn jurk zelf betalen. Maar moet ik bij zeggen dat mijn vriend en ik hem dan dus samen betalen. Wij hebben geen apart geld, maar alles samen.  
Dus ik kan ook niet zeggen dat geld voor die jurk was mijn geld.

Ik zou mijn jurk ook niet door mijn moeder laten betalen, puur omdat mijn vriend en ik het erg goed hebben en het dus gewoon zelf kunnen betalen. Ik wil mijn moeder dan ook niet met zo een uitgave belasten, want mijn moeder heeft het niet zo breed.

Hakkie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2411
  • Geslacht: Vrouw
Wie Betaald De Trouwjurk
« Reactie #149 Gepost op: 5 oktober 2008, 21:07:01 »
Mijn moeder zal de helft betalen van mijn jurk :) Wat mijn vader doet, weet ik niet...

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards