collapse

Auteur Topic: Wie Betaald De Trouwjurk  (gelezen 62804 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bondgirl

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10653
  • Geslacht: Vrouw
Wie Betaald De Trouwjurk
« Reactie #100 Gepost op: 21 september 2007, 20:30:59 »
Mijn ouders hebben mijn jurk betaald. En de lingerie. De schoenen, handschoenen en stola heb ik zelf betaald - die waren ook tweedehands - en de sluier leen ik :)

Jessica2008

  • Gast
Wie Betaald De Trouwjurk
« Reactie #101 Gepost op: 27 september 2007, 12:16:26 »
ik krijg mijn trouwjurk van mijn moeder.
bij ons dus nog steeds traditie  :tongue:  :biggrin:

1Hanneke

  • Gast
Wie Betaald De Trouwjurk
« Reactie #102 Gepost op: 22 november 2007, 15:47:53 »
Ik krijg mijn jurk van mn tante (en oom natuurlijk) :biggrin:
Ik had het echt nooit verwacht, mn ouders hebben er namelijk geen geld voor, ging er vanuit dat ik hem dus zelf ging betalen. Vind het echt zooo lief, ze vond dat ze toch wel de traditie in ere moest houden dat je de jurk van je familie krijgt.

Alexia

  • Gast
Wie Betaald De Trouwjurk
« Reactie #103 Gepost op: 22 november 2007, 17:04:23 »
dat is echt heel lief van je oom en tante!

Debruidje

  • Gast
Wie Betaald De Trouwjurk
« Reactie #104 Gepost op: 22 november 2007, 18:43:03 »
Wij betalen alles zelf.

Toen ik mn jurk ging passen, begon mn moeder wel te huilen toen ze thuis was, want ze wilde zo graag de jurk voor me kopen, want zo hoort het volgens haar en de jurk was niet duur.

Nu heb ik daar helemaal geen moeite mee dat ze het niet kan, ze heeft het niet breed, plus dat ze ook nog eens erg ziek is. Ze is 1 m 68 en weegt nu nog net 40 kilo, en het wordt steeds erger.

Ik hoef echt niets te hebben, ben al blij dat ze er nog bij zal kunnen zijn.

Annemieke

  • Gast
Wie Betaald De Trouwjurk
« Reactie #105 Gepost op: 22 november 2007, 19:48:26 »
Dat is wel sneu voor je moeder, dat ze het zo graag wil, maar het niet kan. Maar wat je zegt: het belangrijkste is dat ze erbij zal zijn op jullie dag!

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Wie Betaald De Trouwjurk
« Reactie #106 Gepost op: 23 november 2007, 02:00:17 »
Wat een super lief gebaar van je moeder.
Jammer dat ze bepaalde dingen dan niet kan, maar het bij jullie bruiloft zijn is toch wel de belangrijkste!
Gelukkig kan dat wel.

nisanlin

  • Gast
Wie Betaald De Trouwjurk
« Reactie #107 Gepost op: 23 november 2007, 11:13:21 »
oeh Debruidje dat is wel heftig zeg. Kan me voorstellen dat het moeilijk is daar mee om te gaan, ook voor je moeder.

Nog even wachten

  • Gast
Wie Betaald De Trouwjurk
« Reactie #108 Gepost op: 23 november 2007, 14:25:03 »
Mijn vader vertelde mij vroeger als klein meisje dat hij de jurk zou betalen. Nu zoveel jaar later zijn mijn ouders gescheiden. ik hoop dat mijn vader de jurk nog steeds betaald. ik denk het haast wel, maar ik durf er niet vanuit te gaan.

Ivy

  • Gast
Wie Betaald De Trouwjurk
« Reactie #109 Gepost op: 18 januari 2008, 15:50:59 »
Mijn ouders betalen de jurk, zei mn moeder al meteen :)

Mara

  • Gast
Wie Betaald De Trouwjurk
« Reactie #110 Gepost op: 18 januari 2008, 16:22:39 »
Ik betaal hem gewoon zelf.
Wij gaan er gewoon vanuit dat wij alle kosten betalen willen mijn of zijn vader of moeder
meebetalen is dat alleen maar meegenomen

joycehl

  • Gast
Wie Betaald De Trouwjurk
« Reactie #111 Gepost op: 18 januari 2008, 16:48:51 »
ik moet het tot nu toe zelf betalen maar met mijn ouders weet je het nooit mijn bruiloft duurt dan ook nog even dus wie weet. ik weet dat ze wel meebetalen maar met wat ...... is nog een verrassing

knijn80

  • Gast
Wie Betaald De Trouwjurk
« Reactie #112 Gepost op: 19 januari 2008, 11:01:28 »
Ik heb hem samen met mijn vriend betaald.

Marije en Niels

  • Gast
Wie Betaald De Trouwjurk
« Reactie #113 Gepost op: 19 januari 2008, 11:59:36 »
Mijn ouders betalen hem en dat waardeer ik enorm :biggrin:

Sylvia en Andre

  • Gast
Wie Betaald De Trouwjurk
« Reactie #114 Gepost op: 19 januari 2008, 13:29:13 »
Bij ons betaald niemand hem, we gaan vannacht inbreken bij de plaatselijkse bruidswinkel en stelen er gewoon een.  :ph34r:

Nee hoor da's flauwekul, maar Sylvia gaat niet een jurk trouwen, dus zal ook niemand hem hoeven te betalen.

Cella

  • Gast
Wie Betaald De Trouwjurk
« Reactie #115 Gepost op: 4 februari 2008, 20:27:49 »
Ik betaal mijn jurk ook zelf. Aangezien mijn ouders gescheiden zijn en mijn moeder nog 2 kids en een kleinkind in huis heeft houdt ze weinig geld over. Ze heeft wel aangegeven dat als ik het niet red dan zal ze kijken wat ze mee kan betalen. En ik heb aan mijn vader gevraagd of hij al een huwelijkskado had en ik had nog wel een tip voor hem. Sponsoring van mijn jurk!!!!! Hij zou erover nadenken.

Ben dus benieuwd! En Oompje Flip, als je gaat overvallen ... neem mijn jurk dan ook gelijk mee dat scheeld veel geld namelijk!

chantal 29-2

  • Gast
Wie Betaald De Trouwjurk
« Reactie #116 Gepost op: 5 februari 2008, 07:52:24 »
Mijn ouders betalen hem (mits ik het niet te bont zou maken)

superwoman

  • Gast
Wie Betaald De Trouwjurk
« Reactie #117 Gepost op: 14 februari 2008, 14:33:48 »
Mijn moeder heeft de jurk aangeboden. Dus ik krijg 'm  :thumbsup:
Verder hebben m'n ouders nog aangeboden om de gehele bruiloft te betalen - ja wij zijn
ongelooflijk verwent  :blush:
Toch hebben wij ervoor gekozen om het zelf te betalen  :)  
Ben wel trots op het feit dat ze dat ook nog voor ons willen doen  :wub:

Leonie1981

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2323
  • Geslacht: Vrouw
Wie Betaald De Trouwjurk
« Reactie #118 Gepost op: 17 februari 2008, 21:29:44 »
Ik ga de jurk in principe zelf betalen. Ik heb alleen nog een bedrag dat ik heb gekregen toen mijn opa is overleden (eigenlijk een soort kleine erfenis) en zit er nu over te denken om dat geld voor de jurk te gebruiken. Dan heb ik hem voor mijn gevoel toch een beetje van mijn opa gekregen en dat vind ik wel een heel mooi idee!

debby*

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3041
  • Geslacht: Vrouw
Wie Betaald De Trouwjurk
« Reactie #119 Gepost op: 18 februari 2008, 11:26:42 »
Is zeker een mooi idee...

Ik krijg de helft van de jurk van mn oma ,en de sluier van mn schoonmoeder.
« Laatst bewerkt op: 18 februari 2008, 11:27:17 door debby* »

Cella

  • Gast
Wie Betaald De Trouwjurk
« Reactie #120 Gepost op: 18 februari 2008, 16:23:45 »
Mijn moeder vertelde vandaag dat ze iedere maand een bedrag op mijn rekening stort voor de jurk.
Had ik echt niet verwacht van haar. Ze heeft mijn zusje en haar kleinkind ook in huis en dat ook de nodige centen dus ik vind het wel superlief van haar!

Yvy

  • Gast
Wie Betaald De Trouwjurk
« Reactie #121 Gepost op: 18 februari 2008, 16:50:37 »
Ik betaal mijn jurk zelf, had er ook niet op gerekend dat iemand anders dat voor me zou doen.
Toch een meevaller qua kleding: mijn wederhelft krijgt zijn pak van zijn ouders, scheelt toch weer een behoorlijk bedrag, wat we ergens anders aan kunnen besteden... :)

debby82

  • Gast
Wie Betaald De Trouwjurk
« Reactie #122 Gepost op: 7 maart 2008, 20:16:52 »
Ik krijg ook de jurk van mijn ouders. Mijn moeder is meegeweest en ze moest ook huilen haha. Ik heb echt een hele lieve mama. Mijn ouders hadden het geld al heel lang weggelegd hiervoor. Mijn vriend zou het pak van zijn moeder krijgen maar die schrok later van het budget wat we daar voor hadden en dacht dat ze wel een pak zouden vinden van rond de 300 euro. Wij willen echter niet bezuinigen op het pak dus nu krijgt mijn vriend 300 van zijn moeder en leggen we de rest zelf bij.

bruid2008

  • Gast
Wie Betaald De Trouwjurk
« Reactie #123 Gepost op: 7 maart 2008, 20:59:17 »
Ik betaal mijn jurk zelf. Bij mij eerste huwelijk had ik een tweedehandsje uit de krant... toen puntje bij paaltje kwam wilde mijn moeder niet dat ik er in trouwde... haar dochter verdiende beter. Dus alsnog een nieuwe jurk uitgezocht (toen 800 gulden),  maar zij bedoelde niet dat zij die betaalde.... ze gaf me 100 gulden voor de tweedehandsjurk...
nu kan ik er wel om lachen maar toen niet echt!

anita1983

  • Gast
Wie Betaald De Trouwjurk
« Reactie #124 Gepost op: 11 maart 2008, 01:46:27 »
ik heb van kleins af aan altijd met mijn moeder over gehad dat als ik zou trouwen dat mijn moeder de jurk moest maken maar dat kan helaas nu door omstandigheden niet en we zijn 1 keer wezen kijken om te kijken welk model mij staat en vondt gelijk mijn droomjurk en vader bood aan de helft te betalen dat vondt ik heel erg lief maar achteraf zei hij ik betaal hem wel helemaal hij was ook mee met passen en tot tranen geroerd en mijn moeder ook en dat zei mij genoeg want mijn vader ontroerd laten zijn dat gebeurt niet zo heel erg snel..

en natuurlijk vondt ik hem zelf ook heel erg mooi..
« Laatst bewerkt op: 11 maart 2008, 01:47:19 door anita1983 »

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards